Sunday, May 3, 2009

jantan pukimak

haaaa mesti korang cam tertanya tanya kenapa entri kali ni kurang ajar sangat bunyi nya kan. meh cek nak story. *dh macam azwan ali haha

hari ni memang sumpah aku bosan gila.so aku on la myspace dengan harapan nak ajak kawan kawan myspace aku keluar la kan. alih alih semua mintak aku belanja. ape lagi aku menyirap la, angin satu badan. dah la 1st meet nak suruh aku belanja plak. memang jantan celaka la cmni kan. lain la kau dah lama kenal n ada time aku susah senang. lelaki sekarang memang semua macam lancau cibai anjing shialan *ambik kau* !

tu je dan entri kali ni memang nak maki hamun orang tu je :)

sekian

2 comments:

wany said...

ahah..
xpatut btul jntan tuh..
heheh

_naJw@_~. said...

wuhuhu..xley blah~
ahaha